Moderne technieken
Uw klanten bereiken kan op vele manieren en natuurlijk is de manier waarop bepalend voor allerlei conversie ratio's. Niet alleen het uitgaande- maar ook het binnenkomende verkeer kunnen wij op voor u opvangen, beantwoorden en verwerken.
Wij beschikken over chat applicaties met een overlay over uw huidige website, wij hebben zakelijke Whats-applicaties en kunnen alle soorten Social Media beheren, zodat wij reviews direct kunnen beantwoorden en daar waar mogelijk klachten per direct kunnen oplossen en escalatie voorkomen.
Ook onze telefonie oplossingen zijn zeer omvangrijk en heeft u klanten in het buitenland dan kunnen wij met een door u gewenst Buitenlands tel-id nummer uw klanten benaderen. Daarbinnen vallen ook sms-berichten.
Wij hebben ook A.I. ( Artificial Intelligence) in onze portefeuille. Vooral 1e lijns antwoorden, maar ook antwoorden op diverse vragen van uw klanten, worden door onze A.I. automatisch beantwoord, op een professionele en klantvriendelijke manier. Dat scheelt bovendien veel tijd aan arbeid, maar wat dacht u van het verruimen van uw klantenservice, want mensen werken beperkt en daardoor is uw klantenservice niet altijd bereikbaar, terwijl A.I. software 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar is.
Naast al deze moderne communicatie middelen leveren wij realtime tools, beschikbaar op uw Iphone overal ter wereld, zo ziet u altijd en overal wat er speelt, wat zijn de resultaten etc. Koppelingen via Apí's, alles is bij ons in huis.